Tepe Servis ve Yönetim AŞ

İnsan Kaynakları

Yönetim anlayışımız İNSANA SAYGI ilkesine dayandığından dolayı tüm çalışanlar söz söyleme ve bilgi edinme hakkına sahiptir.

İnsan Kaynakları
Online İş Başvurusu Kariyer.net İş İlanları Eleman.net İş İlanları

İnsan Kaynakları Politikamız

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. İnsan Kaynakları Yönetimi politikasını Bilkent Holding değerleri doğrultusunda oluşturmuş, personel seçiminde adayların; çağdaş, Atatürkçü düşünceye uygun, yeniliklere ve değişime açık, girişimcilik yeteneğine sahip, enerjik, kendini ve sistemi geliştirmeyi hedefleyen, kendisi için düşünülen pozisyonla ilgili konusunda uzman, bilgi, beceri ve deneyime sahip kişiler veya gelişime açık, bilgi düzeyini ve deneyimlerini sürekli iyileştirmeyi hedefleyen kişiler olmalarına önem veren bir politika belirlemiştir.

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. İK yönetimini tüm yasal gereklilikler, Bilkent Holding prensipleri ve Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. vizyon ve misyonu doğrultusunda gerçekleştirirken, çalışanları da kişisel yeteneklerinin en üst sınırına kadar gelişmesi için desteklemektedir. İK Politikamız, şirket değerleri ve hedefleri doğrultusunda organizasyon yapımızı dinamik tutarak değişimlere hazır olmayı sağlamak ve insan kaynaklarını etkin bir şekilde kullanarak sürekli iyileştirme ve gelişim yaklaşımı sergilemektir. Bu sayede çalışanlarımıza her zaman profesyonel bir iş ortamı sunmak ve verimliliği sürdürülebilir kılmak mümkün olmaktadır.

Yönetim anlayışımız "İNSANA SAYGI" ilkesine dayandığından dolayı tüm çalışanlar söz söyleme ve bilgi edinme hakkına sahiptir. Bu amaçla iç iletişimin etkinliğine özel önem verilmekte ve çalışanların fikir ve görüşleri birebir veya toplu görüşmelerle düzenli olarak alınmaktadır.


İnsan Kaynakları Uygulamalarımız

Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. İK yönetimini tüm yasal gereklilikler, Bilkent Holding prensipleri ve Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. vizyon ve misyonu doğrultusunda gerçekleştirirken, çalışanları da kişisel yeteneklerinin en üst sınırına kadar gelişmesi için desteklemektedir. İK Politikamız, şirket değerleri ve hedefleri doğrultusunda organizasyon yapımızı dinamik tutarak değişimlere hazır olmayı sağlamak ve insan kaynaklarını etkin bir şekilde kullanarak sürekli iyileştirme ve gelişim yaklaşımı sergilemektir. Bu sayede çalışanlarımıza her zaman profesyonel bir iş ortamı sunmak ve verimliliği sürdürülebilir kılmak mümkün olmaktadır.

İK Koordinatörlüğü olarak, iş süreçlerinde iç ve dış müşteri memnuniyeti odaklı bir duruş sergileyerek “İŞE ALIM” politikamız; "Doğru işe doğru insan", "Herkes için eşit fırsat", "Şirket kriterlerine uyum" ve "İnsana saygı" ilkeleri doğrultusunda yürütülmektedir. İşe Alım süreçleri, ihtiyaçlara göre biçimlendirilmiş “ORYANTASYON” ve “EĞİTİM” programlarıyla desteklenmektedir.

 

 

İK Uygulamalarımız işe alım süreçlerinin yanında, şirketin sektörel başarısının çalışanların performansı ile doğru orantılı olduğunu bilen bir yaklaşımla, ölçerek öğrenmek, öğrenerek kontrol etmek ve kontrol ederek etkin yönetim yapabilmek için Beyaz Yaka personele yönelik;

  • Performansa ve Yetkinliklere Bağlı Yönetim
  • Başarıya Bağlı Değerlendirme
  • Sürdürülebilir Verimlilik

ilkeleri doğrultusunda HEDEFLER ve YETKİNLİKLER’ e dayalı “PERFORMANS DEĞERLENDİRME YÖNETİM SİSTEMİ” uygulamaları da gerçekleştirmektedir.

Şirket kültürümüzün sahip olduğu; ilkeler hem çalışanlarımızın bireysel, hem de şirketimizin genel yetkinlikleri olarak değerlendirilmektedir.

  • Müşteri Odaklı Olmak
  • Kalite Odaklı Olmak
  • İşbirliği İçinde Çalışmak
  • Güven Oluşturmak
  • Strateji ve Vizyon Oluşturmak
  • Kaynakları Etkin Kullanmak
  • İlham Vermek ve Motive Etmek
  • Paydaşları Yönetmek
  • Çalışanları Geliştirmek
  • Problem Çözmek
  • Esneklik Göstermek
  • Planlamak Ve Organize Etmek
  • Planlamak Ve Organize Etmek
  • Süreçleri Geliştirmek
  • İş/Sektör Bilgisi Geliştirmek
  • Sürekli Gelişime Açık Olmak
  • Önceliklendirmek
  • Sorumluluk Almak

İK Uygulamaları kapsamında, çalışan memnuniyetini arttırmak için motivasyon etkinlikleri düzenlenmekte ve çalışanların kendilerini ifade edebilecekleri platformlar yaratılmaktadır. Yine bu kapsamda saha personeline yönelik, saha ziyaretleri planlanmakta ve sahada görevli personel ile toplantılar, sosyal etkinlikler ve hem birebir hem de toplu görüşmeler yapılmaktadır. Çalışanların motivasyonlarını üst seviyede tutmak ve iş süreçlerini yürütürken ekip içindeki birliktelik inancını ön planda tutmak için bütün paydaşlarla bir araya gelmek önceliklerimiz arasında yer almaktadır.


İnsan Kaynakları İletişim

Ankara
Mustafa Kemal Mahallesi,
Dumlupınar Bulvarı No:266/C 15 Çankaya - ANKARA

Tel:
0 312 248 80 00

Fax:
0 312 248 80 49

E-mail:
info@tepeservis.com.tr
İstanbul (Anadolu)
Batman Sokak No18 Royal Plaza
Sahrayıcedid Kadıköy - İSTANBUL

Tel:
0 216 547 29 00

Fax:
0 216 664 17 36

E-mail:
info@tepeservis.com.tr
İzmir
Halit Ziya Bulvarı, Kayhan İş Hanı
No: 42 Kat:7 Konak - İZMİR

Tel:
0 232 441 54 34

Fax:
0 232 441 00 72

E-mail:
info@tepeservis.com.tr
Antalya
Güzeloba Mah. 2116 Yakamoz Sokak
No: 1/2 Muratpaşa - ANTALYA

Tel:
0 242 323 38 58

Fax:
0 242 323 38 58

E-mail:
info@tepeservis.com.tr
Bursa
Doğanbey Mah. Doğanbey Çıkmazı Berk 2 İşhanı
Kat:6 (Fomara) Osmangazi / BURSA

Tel:
0 224 256 36 36 - 36

Fax:
0 224 256 70 10

E-mail:
info@tepeservis.com.tr

Kariyer.net Aktif İş İlanları

İş Başvuru Formu

Aşağıda yer alan formu doldurarak online başvuru yapabilirsiniz.


1. Kişisel Bilgiler

2. Genel Bilgiler

3. Eğitim Bilgileri






4. Yabancı Dil Bilgileri

5. Bilgisayar Bilgisi

6. İş Tecrübeleri

7. Pozisyon Bilgileri

8. Diğer Bilgiler