TEPE Kurumsal Çözümler şirketlerinde; açık ve şeffaf iletişimin sağlanabilmesi, çalışanların, 3. kişilerin ve iş ilişkisi sürdürdüğü tüm tarafların (tedarikçi, alt yüklenici, alt yüklenici çalışanları, işveren, iş ortakları, vb.) davranış kurallarını veya şirket politikalarını ihlal eden davranışları bildirebilmeleri ve bilgi edinebilmeleri için “TEPE Kurumsal Çözümler Etik Danışma ve İhbar Hattı” mevcuttur.
Çalışanlar ve tüm ilgili taraflar etik ihbarlarını “444 15 98 TEPE Kurumsal Çözümler Etik Danışma ve İhbar Hattı’na veya e-posta adresine ([email protected])” bildirebileceklerdir.
Etik bildirimlerle ilgili ihlal veya uygunsuz davranış biçimlerinden bazıları şunlardır:
• Finansal raporlama ve iç denetim konularında ihlal
• Rüşvet ve yolsuzluk konuları
• İşyeri anlaşmazlıkları ve görevin kötüye kullanılması
• Bilgi koruma ve veri gizliliği ihlali
• Tehdit, taciz ve fiziksel şiddet uygulanması
• Psikolojik şiddet uygulama ve yıldırma konuları
• İnsan hakları ve çalışan hakları problemleri ve/veya ihlal şüpheleri
• Şirket, müşteri veya çalışana ait gizli bilgilerin sızdırılması
• Yöneticilerin çalışanları özel işlerinde kullanması
• Performans değerlendirmesinde adil olunmaması
• Çalışanlara eşit muamele edilmemesi
• İş Sağlığı Güvenliği ve çevre ile ilgili konularda uygunsuzluk
İletişim Bilgileri
• TEPE Kurumsal Çözümler Şirketleri gizliliğin korunması ilkesine bağlıdır ve bildirimde bulunan iyi niyetli kişilere karşı yaptırım yapılması kesinlikle yasaktır.
• TEPE Kurumsal Çözümler Şirketleri Etik Danışma ve İhbar Hattı (444 15 98) her gün 08:30 – 21:00 saatleri arası arayabilirsiniz.
• Etik konulardaki şikayetlerinizi [email protected] e-posta adresine yazarak da iletebilirsiniz.
• İhbar isteğe bağlı isimsiz olarak; Türkçe ve / veya İngilizce dillerinde yapılabilmektedir.
TEPE KURUMSAL ÇÖZÜMLER GRUP ŞİRKETLERİ
Etik Danışma ve İhbar Hattı Telefon: 444 15 98
Etik Danışma ve İhbar Hattı e-posta: [email protected]