Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.

Blog

Çağrı Merkezimizin müşteri hizmetleri kalitesinin Avrupa Birliği standartlarında olduğu bir kez daha onaylandı

Çağrı Merkezimizin müşteri hizmetleri kalitesinin Avrupa Birliği standartlarında olduğu bir kez daha onaylandı

Çağrı Merkezimizin müşteri hizmetleri kalitesinin Avrupa Birliği standartlarında olduğu bir kez daha onaylandı

Çağrı Merkezimizin müşteri hizmetleri kalitesinin Avrupa Birliği standartlarında olduğu bir kez daha onaylandı

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) tarafından gerçekleştirilen denetim ve değerlendirmeler neticesinde Tepe Çağrı Merkezi’ne verilen ISO18295-1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile Avrupa Birliği standardına uygun bir müşteri hizmetleri yönetimine sahip olduğumuz tescillendi.

Düzenlenen törende sertifikamızı ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü’nün elinden alan Tepe Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Direktörümüz Nuran Şahin yaptığı konuşmasında “Hizmet kalitemizin standartlarını belirlemek ve artırmak, müşterilerimizin, çözüm ortaklarımızın memnuniyetini sürekli kılmak için bu standartlardan yararlanmamız bize katkı sağladı. Düzenli ve sürekli bir veri akışının sağlanması, verdiğimiz hizmeti geriye dönük olarak izleyebilmek ve tüm bunları standartlaştırmak, müşteri memnuniyetinin yanı sıra çalışanlarımızın hem motivasyonunu hem de şirketimize karşı güvenini artırdı.” sözlerine yer verdi.

Daha önce de layık görüldüğümüz bu değerli sertifikayı alabilmek adına müşteri iletişim merkezi stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan incelemelerin titizlikle tamamlanması sonrasında bu yıl yeniden sahip olma ayrıcalığını yaşadığımız ISO 18295-1:2017 belgesi, 1000’den fazla çalışanımızla birlikte paydaşlarımıza uluslararası standartlarda hizmet sunduğumuzun açık bir göstergesi niteliğinde.

Sektörün tüm katmanlarına doğru adımlarla daha ileri gidebilmenin mümkün olduğunu kanıtladıkları için elde edilen başarıda emeği geçen tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyor, yüksek etik standartlara ve zorlu hedeflere gerçek bir bağlılık sergilemeleri karşısında mutluluk duyduğumuzu belirtmek istiyoruz.

Tepe Servis olarak, paydaşlarına olağanüstü bir müşteri deneyimi sunmanın, dostça bir müşteri hizmetinden daha fazlasını gerektirdiği farkındalığıyla yol alan Tepe Çağrı Merkezi’nin, tutkulu kurum kültürü, gelişmiş teknolojik altyapısı ve adanmış iş gücü aracılığıyla başarı çıtasını her geçen gün yükselteceğine inanıyor ve ekibimizin, müşterimizin ve onların müşterilerinin beklentilerini aşan bir hizmet düzeyini sürdürmesinden gurur duyuyoruz.  

Çağrı Merkezleri Derneği hakkında:

Çağrı Merkezleri Derneği, Türkiye’de çağrı merkezleri sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş/güç birliğini hedefleyen referans kuruluş olmak üzere, Kasım 2008 tarihinde 9 kuruluşun ortak girişimiyle kurulmuştur. Dernek kısa sürede toplam 54 kurumun üyeliğiyle, sektörün yüzde 90’ından fazlasını temsil eder konuma gelmiştir. Çağrı Merkezleri Derneği, çağrı merkezlerinin faaliyet alanlarını kamuoyuna daha iyi tanıtmayı, sunulabilecek katma değerleri iş dünyasına anlatmayı, mesleki sorunları paylaşmayı, değişik paydaşlar arasında bir iletişim ve uzlaşı platformu olmayı ve sektör problemlerine çözüm getirmeyi amaçlamaktadır. Çağrı Merkezleri Derneği hakkında daha ayrıntılı bilgiyi www.cagrimerkezleridernegi.org adresinden edinebilirsiniz.

Sosyal Medya'da Paylaş: